Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

31 stycznia 2014 r.

Ruszyło Rock Radio! Wojewódzki i Lizut w nowej audycji

31 stycznia 2014 r. Radio Roxy zmieniło nazwę na Rock Radio. Na start stacja przygotowała specjalne wydanie programu Ranne Kakao i transmitowany na żywo koncert Tymon & The Transistors. Nowy program Kuby Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta pod tytułem Książę i żebrak, nadawany od godz. 12.00, pojawi się na antenie Rock Radia 5 lutego.

Ruszyło Rock Radio! Wojewódzki i Lizut w nowej audycji

31 stycznia 2014 r. Radio Roxy zmieniło nazwę na Rock Radio. Na start stacja przygotowała specjalne wydanie programu Ranne Kakao i transmitowany na żywo koncert Tymon & The Transistors. Nowy program Kuby Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta pod tytułem Książę i żebrak, nadawany od godz. 12.00, pojawi się na antenie Rock Radia 5 lutego.

Radio Roxy, za aprobatą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, zmienia nazwę na Rock Radio. Pod takim szyldem od 31 stycznia można słuchać stacji w eterze i online.

W piątkowym programie Ranne Kakao gośćmi Tymona Tymańskiego i Piotra Kędzierskiego byli Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia i Kuba Wojewódzki, który od lutego dołączy do zespołu stacji. Następnie Rock Radio zaprosiło słuchaczy na koncert zespołu Tymon & The Transistors, transmitowanego na żywo ze studia rozgłośni w Warszawie.

W środę, 5 lutego na antenie Rock Radia swoją premierę będzie miał nowy program Kuby Wojewódzkiego, który poprowadzi wspólnie z Mikołajem Lizutem. Drugim współprowadzącym audycji będzie Michał Migała. Program „Książę i żebrak” znajdzie się w ramówce Rock Radia od poniedziałku do piątku w godz. 12.00-14.00. Będzie to radiowe show - satyryczna audycja poświęcona polskiemu życiu społecznemu, politycznemu i rozrywkowemu.

Źródło: materiały prasowe Agory

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022