Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

26 lutego 2014 r.

Wiosną ruszy nowy kanał muzyczny VOX Music TV

Wiosną 2014 r. ruszy nowy telewizyjny kanał muzyczny VOX Music TV, który prezentować będzie muzykę zbliżona do emitowanej w radiu VOX FM.

Wiosną ruszy nowy kanał muzyczny VOX Music TV

Wiosną 2014 r. ruszy nowy telewizyjny kanał muzyczny VOX Music TV, który prezentować będzie muzykę zbliżona do emitowanej w radiu VOX FM.

VOX Music TV oraz radio VOX FM należą do Grupy ZPR, która ma już dwa kanały muzyczne, Polo TV i Eska TV. Poza operatorami płatnej telewizji stacje te dostępne są również w naziemnej telewizji cyfrowej.

Na antenie VOX Music TV prezentowana będzie głównie muzyka taneczna z lat 70., 80. i 90., w tym euro disco, italo disco czy disco polo. Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR, podkreśla jednak, że teledysków disco polo w nowym kanale nie będzie zbyt wiele, dlatego nie będzie on konkurował z Polo TV, który prezentuje niemal wyłącznie ten gatunek muzyczny.

Trwają już rozmowy z sieciami kablowymi i platformami cyfrowymi dotyczące włączenia VOX Music TV do ich ofert. Szefem projektu jest Piotr Rzepka, który jednocześnie pełni funkcję dyrektora programowego Radia Plus i VOX FM.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022