Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

28 lutego 2014 r.

Streaming video w WiMP

Muzyczny serwis streamingowy WiMP wprowadził nową wersję aplikacji działającej w środowisku Android. Pojawiła się w niej sekcja Hot New Videos, w której znajdują się m.in. materiały video z koncertów, wywiady z gwiazdami oraz teledyski.

Streaming video w WiMP

Muzyczny serwis streamingowy WiMP wprowadził nową wersję aplikacji działającej w środowisku Android. Pojawiła się w niej sekcja Hot New Videos, w której znajdują się m.in. materiały video z koncertów, wywiady z gwiazdami oraz teledyski.

Wprowadzenie sekcji Hot New Videos jest pierwszym krokiem na drodze do przedefiniowania sposobu korzystania ze strumieniowanych treści muzycznych. - Od tej pory mówiąc streaming muzyki będziemy mieli na myśli nie tylko możliwość słuchania jej zawsze i wszędzie ale także najwyższy stopień kontaktu z materiałami audiowizualnymi - mówi Adrian Ciepichał, dyrektor polskiego oddziału WiMP. - Chcemy dostarczać fanom muzyki jak najwięcej treści, które ich inspirują i interesują a więc: dźwięk, obraz oraz informacje redakcyjne.

W nowej aplikacji na urządzenia działające w środowisku Android, pojawił się także Equalizer, czyli funkcja umożliwiająca korekcję dźwięku poprzez tłumienie lub podbijanie określonych pasm częstotliwości. Zmianie uległ także wygląd - dodano menu ułatwiające obsługę aplikacji.

Zarówno Hot New Videos jak i Equalizer pojawią się wkrótce także w aplikacjach działających w środowisku iOS oraz Windows Phone a także w aplikacji desktopowej, do pobrania bezpośrednio na komputer.

Źródło: materiały prasowe WiMP

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022