Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

19 marca 2014 r.

Muzyka się opłaca – panel informacyjny z udziałem przedstawicieli ZAiKS i ZPAV podczas Międzynarodowych Wschodnich Targów Eventowych

W dniu 29 marca 2014 r., w Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej odbędą się pierwsze Międzynarodowe Wschodnie Targi Eventowe.

Muzyka się opłaca – panel informacyjny z udziałem przedstawicieli ZAiKS i ZPAV podczas Międzynarodowych Wschodnich Targów Eventowych

W dniu 29 marca 2014r., w Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej odbędą się pierwsze Międzynarodowe Wschodnie Targi Eventowe.

Stowarzyszenie Autorów ZAiKS oraz Związek Producentów Audio Video zapraszają na panel informacyjny „Muzyka się opłaca” , dotyczący obowiązków płynących z korzystania z muzyki w prowadzonym biznesie. Podczas panelu zastanowimy się, jak legalnie korzystać z muzyki, z kim podpisać umowy, ile może nas to kosztować, a także poruszymy inne związane z tymi tematami kwestie.

Muzyka się opłaca
– panel informacyjny o muzyce w biznesie 29.03.2014 r., godzina 15:30-17:00
PSW Biała Podlaska
ul. Sidorska 95/97

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022