23.10.2014 Powrót do newslettera
Ranking oglądalności telewizji muzycznych
Jak wynika z najnowszego rankingu opublikowanego przez portal Wirtualne Media, liderem oglądalności wśród polskich telewizji muzycznych we wrześniu był kanał Polo TV. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,65 %.Drugą pozycję zajmuje Eska TV, której udział to 0,55 %. Oznacza to, że zmniejszył się on o 17,91 %, w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
Na podium także 4fun.tv z wynikiem 0,18 %, udział tego kanału zmalał o 21,74 %.
Największy sukces odniosła stacja Kino Polska Muzyka, która awansowała z miejsca 9 na 7. Jej udział wzrósł aż o 500 %. W ogólnym zestawieniu średni udział kanału wyniósł 0,06 %.
Spadek o dwa oczka, z miejsca 6 na 8 i największe straty poniósł kanał TV.Disco. Średni udział tego kanału w badanym okresie zmalał o 28,57 % do 0,05 %.
W rankingu wzięto pod uwagę również nową telewizję muzyczną Muzo.tv, która działa dopiero od 26 września. W ciągu 4 dni odnotowano 0,01 % udziału. Tym samym uplasowała się na ostatnim, 10 miejscu.
Wrześniowe zestawienie w odniesieniu do grupy wiekowej w przedziale 16–49 lat wygląda podobnie. W ścisłej trójce utrzymuje się Eska TV, której udział spadł do 0,93 %. Dzięki temu Polo TV, ze stałym udziałem wynoszącym 0,97 % wysunęło się na prowadzenie. Ścisłą trojkę zamyka 4fun.tv z udziałem 0,32 %.
Źródło: wirtualnemdia.pl