Tu jesteś:
Kontakt

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Kontakt

Biura Regionalne ZPAV


Województwo:



 

ZPAV Biura Regionalne ZPAV Selected Select on mouse over Tło mapki

Biuro OZZ ZPAV

OZZ ZPAV
ul. Fabryczna 5A
00-446 Warszawa
tel.: + 48 (22) 625 45 16
fax: +48 (22) 625 16 61


W sprawie umów:
umowy@zpav.pl


Odtwarzanie muzyki w lokalach:
pp@zpav.pl


Płatności, faktury, wezwania do zapłaty:
windykacja@zpav.pl


Rekrutacja pełnomocników ZPAV ds. odtworzeń:
rekrutacja@zpav.pl


Licencje DJ:
dj@zpav.pl


Producenci:
producent@zpav.pl


Kody ISRC:
ozz@zpav.pl


Pozostałe sprawy, w tym informacje prawne:
ozz@zpav.pl


Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
ZPAV Muzz-on - tylko legalna muzyka