25.03.2016 Powrót do newslettera
Universal Music uruchomiła radio internetowe dla marki Raymond Weil
Universal Music Group uruchomiła darmowe radio internetowe, przygotowane we współpracy z luksusową marką zegarków – Raymond Weil.
Platforma została stworzona przy okazji 40. urodzin firmy produkującej zegarki. Usługa będzie oferować dwie opcje. Pierwsza – skierowana do odwiedzających stronę internetową Raymond Weil – umożliwiać będzie dostęp do około 40 piosenek. Po rejestracji w witrynie ich zakres zwiększy się do kilkuset. Druga opcja przeznaczona jest dla właścicieli produktów Raymond Weil. Universal zapewni tym osobom pełny i nielimitowany dostęp do radiowych playlist, zawartości redaktorskich oraz materiałów z koncertów. Ponadto dla słuchaczy zostaną uruchomione konkursy, w których do wygrania będą bilety na koncerty oraz spotkania z gwiazdami.
– Produkcja dobrych zegarków polega na precyzji, harmonii, elegancji, dobrym smaku, poszanowaniu tradycji i innowacyjności. Dokładnie tak samo jak dobra muzyka – stwierdził Oliver Robert Murphy, jeden z dyrektorów Raymond Weil.
Porozumienie zostało również skomentowane przez dyrektora Universal Music, który stwierdził, że jest zachwycony możliwością współpracy z Raymond Weil, określając nowego partnera jako firmę, która dzieli tę samą pasję do muzyki i artystów.
Nie jest to pierwsza tego typu umowa podpisana przez Universal Music. Trzy lata temu wytwórnia zawarła podobne porozumienie z firmą HP, uruchamiając platformę HP Lounge, dającą dostęp do nielimitowanego radia internetowego, wywiadów z artystami, recenzjami płyt oraz konkursami.
Źródło: musicbusinessworldwide.com