26.02.2015 Powrót do newslettera
Polo TV najpopularniejszym kanałem muzycznym 2014 roku
Według raportu Nielsen Audience Measurement, którego dane zostały udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl, Polo TV kolejny rok z rzędu, był najczęściej oglądanym kanałem muzycznym. Jego udział w rynku wzrósł w porównaniu z rokiem ubiegłym o 4,11% i wyniósł 0,76%.
Na drugim miejscu podium znalazła się Eska TV, której udział w rynku zwiększył się o 1,64% w stosunku do roku 2013 osiągając poziom 0,62%.
Miejsce trzecie zestawienia należy do 4fun.tv. Kanał utrzymał swoją pozycje z roku 2013 ale odnotował spadek oglądalność o 25,93%, z udziałami w runku na poziomie 0,2%. Widzów straciła także stacja ITV – jej średni udział w rynku spadł aż o 28,57% do 0,10%.
Duży skok zanotowała natomiast stacja Stars.tv, której liczba widzów podwoiła się, dając udział na poziomie 0,08% i 6. miejsce w zestawieniu. Coraz więcej telewidzów przekonuje się także do stacji Kino Muzyka Polska. Jej udział w rynku wzrósł z 0,02% w 2013 roku do 0,07% w roku 2014, plasując stację na pozycji 7.
W 2014 do zestawienie dołączyły cztery nowe stacje – Disco Polo Music (0,10%), Power TV (0,02%) , Vox Music TV (0, 01%), Muzo.tv (0.00%).
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
---|---|---|---|---|
2013 | 2014 | |||
SHR % | SHR % | |||
Polo TV | 45 032 | 0,73% | 48 447 | 0,76% |
Eska TV | 37 627 | 0,61% | 39 448 | 0,62% |
4fun.tv | 16 289 | 0,27% | 12 503 | 0,20% |
Disco Polo Music | - | - | 6 138 | 0,10% |
ITV | 8 775 | 0,14% | 6 324 | 0,10% |
Stars.tv | 2 337 | 0,04% | 5 163 | 0,08% |
Kino Polska Muzyka | 1 145 | 0,02% | 4 256 | 0,07% |
TV.DISCO | 4 881 | 0,08% | 3 917 | 0,06% |
mjuzik.tv | 1 707 | 0,03% | 2 583 | 0,04% |
VH 1 | 2 479 | 0,04% | 2 140 | 0,03% |
Power TV | - | - | 1 367 | 0,02% |
Vox Music TV | - | - | 864 | 0,01% |
Muzo.tv | - | - | 271 | 0,00% |
Źródło: wirtualnemedia.pl